Často kladené otázky - FAQ


 

 

1. Ako si môžem kúpiť tovar zo svettopanok.sk?

Veľmi jednoducho. Vyberte si topánky, ktoré sa Vám páčia. Zvoľte si Vašu veľkosť a stlačte oranžové tlačidlo „Pridať do košíka“. Potom už len vypíšete do políčok vašu adresu a potvrdíte Vašu objednávku. Počkajte, kým u Vás kuriér zazvoní a tešte sa z novej obuvi.

 

2. Ako si mám vybrať správnu veľkosť obuvi?

Nakoľko veľkosť topánok nezáleží len od dĺžky stopy ale aj od spôsobu šitia a tvaru, odporúčame vám  vybrať si jednoducho takú veľkosť akú bežne nosíte. Ak Vám aj napriek tomu topánka nesadne, nevadí. Radi vám tovar vymeníme.

 

3. Ako zaplatím za tovar?

Za tovar môžete zaplatiť buď hotovosťou pri jeho prevzatí (na dobierku) alebo vopred cez bankový prevod.

Ak si zvolíte bankový prevod, budú vám do mailu zaslané údaje na vytvorenie platby – číslo nášho účtu, suma, variabilný symbol.

V prípade, že si zvolíte platbu bankovým prevodom, tovar vám budeme expedovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy na náš účet.

 

4. Ako dlho trvá doručenie mojej objednávky?

Vašu objednávku vždy vybavujeme čo najväčšou rýchlosťou. Pokiaľ máme tovar skladom, odosielame ho do 2 pracovných dní.V prípade, že je dostupnosť pri produkte napr. 7 alebo 14 dní, bude vám tovar zasielaný v tom časovom horizonte. Maximálna dĺžka by nemala presiahnuť 30 dní.

Aktuálnu dodaciu dobu konkrétneho produktu zistíte na stránke konkrétneho tovaru – napr. Dostupnosť: Skladom – zasielame do 2 dní.

 

5. Na akú adresu doručujete?

Keďže doručujeme kuriérskou službou, vieme doručiť na vami zadanú adresu – či je to domov, práca, priateľka, internát. Jednoducho tam, kde sa zdržiavate v pracovných dňoch medzi 8,00 – 17,00 hodinou. Kuriérska služba doručuje do 24 hodín od odoslania.

Pri doručení slovenskou poštou si tiež môžete zvoliť adresu doručenia kam Vám vyhovuje. V prípade, že vás poštový kuriér nezastihne doma, zanechá vám žltý lístok o uložení balíka na príslušnej pošte.

 

6. Koľko stojí doručenie?

Cena prepravy je nasledovná:

- Kuriérska služba GLS: cena 3,99 € (v cene zahrnutá sms o čase doručenia)

- Packeta: cena 4,00 €

 

7. Posielate zásielky aj mimo Slovenska?

Áno posielame. V prípade, že máte záujem objednať si tovar do Českej republiky, možete tak spraviť na stránke www.boty-olivia.cz . Vrámci ČR je možné zaplatiť za tovar už aj formou dobierky v domácej mene – českých korunách.

Ak si želáte doručiť tovar do iných krajín EÚ, informujte sa vopred na cenu prepravy na info@svettopanok.sk

 

8. Je možné si tovar vyzdvihnúť osobne?

Áno je, keď bude vaša zásielka pripravená pošleme Vám informačný email a následne si môžete prísť tovar vyzdvihnúť priamo k nám na adresu Dolnozoborská 14, 94901 Nitra.

 

9. Ako mám vrátiť tovar?

Jednoducho vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete priložený v balíku. Správne vyplňte všetky údaje a priložte ho k balíku. Hneď ako balík dostaneme spracujeme vašu požiadavku k čo najlepšej spokojnosti. Sumu za tovar zasielame na bankový účet, ktorý uvediete vo formulári.

 

10. Ako a kam mám poslať tovar späť k Vám?

Tovar, ktorý si želáte vrátiť alebo vymeniť zašlite na adresu Dolnozoborská 14, 949 01 Nitra (poštou, kuriérom - jednoducho spôsobom, ktorý vám najviac vyhovuje).

 

11. Platím pri výmene produktu za opätovné doručenie?

Nie, pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar vám doručíme zdarma.

 

12. Môže byť moja objednávka rozdelená? Resp. Čo je to rozdelená objednávka?

Za prepravu 1 objednávky budete platiť vždy iba 1x, bez ohľadu na to, či budeme musieť my rozdeliť vašu objednávku (napr. z dôvodu nepredvídanej nedostupnosti tovaru, štýlu produktov a pod. ) V prípade, že si zvolíte platbu dobierkou pri prevzatí, zaplatíte vždy za tovar, ktorý reálne preberáte. Ak aj zasielame tovar na viac-krát, zaplatíte za každý doručovaný tovar zvlášť.

 

13. Čo ak mi veľkosť topánok nesadne?

V prípade, že vám obuv nesadne, jednoducho nám ju zašlite spať. Vyplňte si výmenný formulár, ktorý máte v balíku a zašlite nám tovar späť. Zašleme vám na výmenu nový pár, ktorý ste si zvolili. Pri opätovnom doručení už nebudete hradiť dopravu.

V prípade, že si zvolíte na výmenu iný model, ktorý je drahší – rozdiel uhradíte pri doručení. Ak si zvolíte lacnejší model, rozdiel Vám zašleme na Váš bankový účet.