Výmena alebo vrátenie tovaru

(bezpečný nákup obuvi)

 

 

 

Už sa nemusíte obávať, že vám topánky kupované bez skúšania nesadnú. Máme riešenie! Nepoužívanú obuv nám možete až do 180 dní vrátiť a zvoliť si vrátenie peňazí alebo výmenu za iný tovar.

 

 

Ako mám postupovať, keď chcem tovar vrátiť?

 

1. Vyplňte reklamačný formulár, ktorý bol súčasťou zásielky.

Ak ho nemáte môžete si ho stiahnúť tu: REKLAMAČNO-VÝMENNÝ FORMULÁR (pdf)

 

2. Do škatule vložte nepoužívanú obuv, vyplnený reklamačný formulárzáručný list.

 

 
3. Vypíšte adresu odosielateľa a prijímateľa.

 

Príjemca:           OLIVIA SHOES, s.r.o

                           Dolnozoborská 14

                           949 01, Nitra, SR

                           +421 37 202 4621

Odosielateľ: (vaša adresa)


4. Škatuľu zalepte a odošlite ako balík, nie ako listovú zásielku

 UPOZORNENIE: V prípade, že odosielate spätnú zásielku slovenskou poštou, prosíme odošlite ju ako balík, nie ako listovú zásielku. V prípade odoslania škatule od topánok formou listovej zásielky je takmer vždy takáto zásielka zatriedená ako nadrozmerná, nie je nám doručená a vracia sa často z pošty naspäť odosielateľovi. Predídete tomu odoslaním vašej zásielky formou balíka.

V prípade vrátenia tovaru nezadávajte prosím dobierku. Suma vám bude vrátená na bankový účet.



Po prijatí zásielky k nám Vám bude tovar vymenený a v prípade vrátenie tovaru Vám budú peniaze zaslané na Váš bankový účet.

Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás prosím kontaktovať na tel.č.: +421 37 202 4621 alebo e-mailom na info@svettopanok.sk

 

 


 

OLIVIA shoes vám ešte ponúka aj niečo navyše.


O odoslaní vašej objednávky budete informovaný e-mailom.

V deň doručenia Vás bude kuriér GLS informovať formou sms o presnom čase a mieste doručenia.
Doručovanie zásielok je vykonávané nasledujúci deň po odoslaní zásielky.

 

Neprehliadnite 

Skontrolujte, prosím, pri preberaní objednávky stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná páskou s inou potlačou, bielou páskou alebo priehľadnou páskou. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom. Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.