Už sa nemusíte obávať, že vám topánky kupované bez skúšania nesadnú. Máme riešenie! Nepoužívanú obuv nám možete až do 30 dní vrátiť a zvoliť si vrátenie peňazí alebo výmenu za iný tovar.
1. Vyplňte reklamačný formulár, ktorý bol súčasťou zásielky.
Ak ho nemáte môžete si ho stiahnúť tu: REKLAMAČNO-VÝMENNÝ FORMULÁR (pdf)
2. Do škatule vložte nepoužívanú obuv, vyplnený reklamačný formulár a záručný list.
3. Vypíšte adresu odosielateľa a prijímateľa.
Príjemca: OLIVIA SHOES, s.r.o
Dolnozoborská 14
949 01, Nitra, SR
+421 37 202 4621
Odosielateľ: (vaša adresa)
4. Škatuľu zalepte a odošlite ako balík, nie ako listovú zásielku
UPOZORNENIE: V prípade, že odosielate spätnú zásielku slovenskou poštou, prosíme odošlite ju ako balík, nie ako listovú zásielku. V prípade odoslania škatule od topánok formou listovej zásielky je takmer vždy takáto zásielka zatriedená ako nadrozmerná, nie je nám doručená a vracia sa často z pošty naspäť odosielateľovi. Predídete tomu odoslaním vašej zásielky formou balíka.
V prípade vrátenia tovaru nezadávajte prosím dobierku. Suma vám bude vrátená na bankový účet.
Po prijatí zásielky k nám Vám bude tovar vymenený a v prípade vrátenie tovaru Vám budú peniaze zaslané na Váš bankový účet.
Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás prosím kontaktovať na tel.č.: +421 37 202 4621 alebo e-mailom na info@svettopanok.sk
O odoslaní vašej objednávky budete informovaný e-mailom.
V deň doručenia Vás bude kuriér GLS informovať formou sms o presnom čase a mieste doručenia.
Doručovanie zásielok je vykonávané nasledujúci deň po odoslaní zásielky.
Skontrolujte, prosím, pri preberaní objednávky stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná páskou s inou potlačou, bielou páskou alebo priehľadnou páskou. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom. Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.